Wienerberger a realizat un kilometru de drum cu un milion lei în aproximativ trei luni, la Sibiu

Wienerberger a realizat un kilometru de drum cu un milion lei în aproximativ trei luni, la SibiuDrumul face mai uşor accesul către fabrica din Sibiu a producătorului de cărămizi, dar de această investiţie vor beneficia mai multe fabrici in zonă precum şi două linii de transport în comun.

Wienerberger România, cel mai mare producător de materiale de zidărie la nivel local, anunţă finalizarea unei investiţii de peste un milion de lei în realizarea unui drum de acces la fabrica deţinută în Sibiu, proiect care va contribui la livrări mai rapide şi va permite eliminarea riscurilor de deteriorare a produselor transportate în cazul unor condiţii proaste de trafic.

„Relaţia cu partenerii este una esenţială în această perioadă. Accesul mai facil al acestora la fabrică reflectă preocuparea pe care o avem pentru calitatea serviciilor oferite”, declară Daniel Căţănaş, Member of the Board Wienerberger România. „Drumul este unul public. Impactul asupra comunităţii din Sibiu în aceste condiţii este unul important. Aducem în egală măsură un plus pentru angajaţii fabricilor din zonă, dar şi persoanelor care călătoresc apelând la mijloacele de transport în comun”, adaugă Daniel Căţănaş.

Investiţia în realizarea acestui drum de acces totalizează fonduri de 1,1 milioane lei, sumă la care se adaugă TVA-ul. Lungimea tronsonului construit de companie este de  1,2 kilometri, rezultând un cost total de construcţie pe kilometru de aproximativ 250.000 de euro. Termenul de finalizare a lucrărilor a fost de 90 de zile.

Wienerberger este liderul pieţei locale de cărămidă şi unul dintre cei mai mari investitori din România din domeniul producţiei de materiale de construcţii. Compania a investit aproximativ 74 de milioane de euro în unităţile de producţie deţinute la nivel local.

La nivel mondial grupul austriac Wienerberger este cel mai mare producător global de cărămidă. În primele şase luni ale acestui an compania a anunţat venituri totale de 985 milioane de euro, în creştere cu 19% faţă de perioada similară a anului precedent. În Europa Centrală şi de Est veniturile grupului au fost influenţate în prima jumătate a anului de creşterile puternice din primul trimestru susţinute de vremea favorabilă lucrărilor de construcţii. Veniturile din această zonă, care include şi piaţa din România, au crescut în prima jumătate a anului cu 17% până la 272,7 milioane euro, profitul operaţional crescând în aceeaşi regiune cu 45%, până la 44,4 milioane euro.

Ultima oră

Comentariul meu