deseuri1

deseuri1În 13 decembrie 2011 a demarat campania „Sibiul reciclează”, prin care se urmărește informarea și conștientizarea publicului cu privire la noul sistem de management al deșeurilor care se va implementa în județul Sibiu.

 Noul sistem de management al deșeurilor include prevenirea generării deșeurilor, în special prin introducerea compostării individuale, precum și colectarea separată a tuturor deșeurilor reciclabile (hârtie și carton, plastic și metal, sticlă, precum și deșeuri biodegradabile menajere).

 Una din condițiile obligatorii pentru implementarea cu succes a proiectului este informarea și conștientizarea populației, care trebuie să cunoască, să înțeleagă și să accepte noul sistem de gestionare a deșeurilor. Un obiectiv principal al campaniei îl constituie cunoașterea măsurilor, costurilor și beneficiilor proiectului, astfel ca în timp, publicul să accepte și să sprijine proiectul într-o măsură tot mai mare.

 Printre instrumentele folosite în acest scop se numără materiale tipărite – fluturași, pliante informative, broșuri, afișe; materiale promoționale – tricouri, sacoșe de pânză, pixuri, bloc-notes-uri; spoturi audio-video, film educațional pentru școli și film de prezentare a campaniei; organizarea de evenimente publice – întâlniri, mese rotunde, dezbateri publice, zile ale porților deschise în locațiile unde se vor face lucrări, spectacol de teatru de stradă, concursuri școlare, program educativ școlar etc.

 Au fost realizate și urmează a fi distribuite în perioada imediat următoarele materiale publicitare: fluturaș-carte poștală, pliant pentru mediul rural, broșură-calendar, tricouri, sacoșe de pânză, pixuri, bloc-notes-uri, dar și 3 spoturi video și un spot audio.

 Valoarea totală destinată realizării și difuzării de materiale pentru campania de informare și conștientizare „Sibiul reciclează” este de 2.775.412,70 de RON. Până în prezent au fost realizate materiale publicitare în valoare de peste 800.000 de RON.

 

 

Urmăriți Ora de Sibiu și pe Google News

Comentariul meu

Lasă un răspuns