flanco

În total, evenimentul de shopping Black Friday va genera la nivelul întregii pieţe vânzări de 100 milioane de euro în condiţiile în care 4,2 milioane de români – dublu faţă de anul trecut – au în plan o achiziţie, afirmă Iulian Stanciu, proprietarul Flanco.

Cel mai mare retailer online IT&C, eMag,  şi Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT de pe piaţă, companiile care au impus în urmă cu doi ani pe piaţa din Ro­mâ­nia Black Friday, se aşteaptă să vândă de peste 41 mil. euro cu ocazia evenimentului de shopping, o creştere de 52% (14 mil. euro) faţă de anul precedent, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Iulian Stan­ciu, directorul general al eMag şi proprietarul Flanco.

Stanciu mai are şi peste 21% din eMag, companie controlată de la jumătatea anului trecut de grupul Naspers din Africa de Sud.

Estimăm că eMag şi Flanco vor avea vân­zări de 183 mil. lei, a spus Stanciu, adăugând că la nivelul întregii pieţe Black Friday va genera vân­zări de peste 100 mil. euro. Cifra este plauzibilă în condiţiile în care evenimentul are acum o notorietate şi mai puternică decât în anul precedent, iar consumatorii îl aşteaptă, a explicat el.

 

Flanco Sibiu se află în Galeria Carrefour, din cadrul Shopping City Sibiu

 

„În anul 2012, vânzările emag.ro şi Flanco au însumat 27 milioane de euro şi au reprezentat 39,5% din totalul vânzărilor înregistrate în perioada campaniei Black Friday pe piaţa electroIT, plus celelalte pieţe pe care mai activăm, cum ar fi jucări, obiecte de grădinărit şi altele. Anticipez că în acest an vom ajunge la vânzări de 183 milioane de lei, din care emag.ro va contribui cu 98 milioane de lei”, a afirmat Stanciu.

Potrivit lui Stanciu, emag.ro a înregistrat 2,65 milioane de vizitatori unici în ziua când a început campania Black Friday, iar Flanco – peste 400.000 de vizitatori.

„Cifrele arată că avansul pieţei electroIT din 2012 a fost susţinut în proporţie de aproape 80% de campania Black Friday. Astfel, anul trecut, piaţa a crescut faţă de 2011 cu 54 milioane de euro, la 1,25 miliarde de euro. Dacă în primele trei trimestre ale anului trecut avansul pieţei a fost relativ nesemnificativ, în ultimul trimestru a adus un plus de peste 42 milioane de euro, evoluţie susţinută în principal de campania Black Friday”, a spus Stanciu.

Datele unui studiu comandat de Dante International arată că 4,2 milioane de români intenţionează să cumpere produse în timpul campaniei de reduceri, dublu faţă de 2012.

„Dintre aceştia, 58% vor să cumpere de la emag.ro şi Flanco. Principalele trei categori de produse vizate sunt electrocanice mici, haine şi televizoare”, a spus Stanciu, care a adăugat că s-a investit 500.000 de euro în servere şi platforma web a magazinului online.

De asemenea, pentru susţinerea campaniei de reduceri, Dante International a extins suprafata de depozitare cu 50%, la 4.000 de metri pătraţi.

„Ne aşteptăm la 200.000 de comenzi în ziua evenimentului, peste 4 milioane de vizitatori unici şi vânzări de 98 milioane de lei”, a spus Stanciu, care precizat că valoarea cumulată a reducerilor în magazinele Flanco şi pe emag,ro se ridică la 75 milioane de lei.

Prezent la eveniment, directorul general al Flanco, Violeta Luca, a spus că obiectivele retailerului sunt atingerea unui volum al vânzărilor de 85 milioane de lei, 180.000 de tranzacţii şi un milion de vizitatori în cele 82 de magazine ale reţelei în perioada 22-24 noiembrie.

„Pentru atingerea acestor obiective, Flanco va extinde cu 4 ore programul de funcţionare al magazinelor, va avea cu 30% mai mulţi consultanţi de vnzări, circa 1.000, şi va majora stocurile cu 80%. De asemenea, vom avea cu 50% mai multe case de marcat şi, prin regândirea fluxurilor şi procedurilor, timpul de facturare va fi redus cu 30%. În timpul campaniei Black Friday, vor fi 150.000 de produse cu reduceri, de trei ori mai mult decât in 2012, iar reducerile vor ajunge şi la 80%”, a spus Luca.

Cu 80 de magazine în prezent, Flanco Retail operează business-ul fostei companii Flanco International.

Retailerul este controlat de societatea The Retail Network SRL, unde omul de afaceri Iulian Stanciu deţine 100% din parţile sociale.

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa românească.

Magazinul online este deţinut de Dante International, al cărei acţionar principal este grrupul Naspers 70%, Iulian Stanciu – 21,6 şi Radu Apostolescu – 8,4%.

 

Urmăriți Ora de Sibiu și pe Google News

Comentariul meu

Lasă un răspuns