klaus iohannis1

Autostrada Piteşti-Sibiu ar trebui realizată cu prioritate. Această autostradă nu poate fi înlocuită cu niciun alt proiect propus de guvernanţi, pentru că face parte din Coridorul IV pan-european, este important pentru investitori şi beneficiază de finanţare europeană.

De la Dacia Mioveni, vin şi pleacă zilnic 2.000 de camioane. Este impresionant şi pentru un flux atât de mare de trafic este nevoie, evident, de o infrastructură corespunzătoare. Şi atunci trebuie să spun, foarte clar, este obligatoriu să realizăm în integralitate, cât se poate de repede, Coridorul IV de autostradă, inclusiv bucata Piteşti-Sibiu, fiindcă altfel condiţiile de infrastructură aşteptate de investitori nu sunt îndeplinite.

Nici nu intră în discuţie înlocuirea autostrăzii Piteşti-Sibiu prin orice altceva, mai cu seamă că această parte din Coridorul IV este finanţabilă, în cea mai mare măsură, din fonduri europene.

Noi trebuie să finalizăm Coridorul IV fiindcă este eligibil şi nu cred că poate să ne explice Guvernul cum a calculat că nu se califică pentru autostradă, dacă este coridor european.

Este statuat, este asumat de România şi cred că aici toată lumea trebuie să explice guvernanţilor de atâtea ori până când şi dumnealor înţeleg că prioritatea este Coridorul IV şi închiderea tronsonului Piteşti-Sibiu.

Mentorul actualului prim-ministru a vrut să facă autostrada Transilvania fără niciun fel de finanţare europeană. Actualul, elevul acelui mentor, vrea să facă Valea Prahovei fără finanţare. Asta e gândirea de acolo.

Una dintre priorităţi pentru păstrarea investitorilor în ţară este o infrastructură de transport care să răspundă nevoilor acestora, iar cea de a doua este legată de nivelul impozitelor şi taxelor, care trebuie să asigure competitivitatea României.

(PUBLICITATE ELECTORALĂ)

Comentariul meu

Lasă un răspuns