Ora de Sibiu
Știri in direct

Facebook a introdus noi opțiuni pentru butonul de LIKE. Ce schimbări au apărut!

181

butoane noiCu siguranță că o parte din ce care folosesc rețeaua de socializare Facebook au observat că din această săptămână, butonul de LIKE are o nouă versiune ce include și alte caracteristici. Aceasta va fi disponibilă în curând și pentru utilizatorii de smartphone-uri.

Reţeaua de socializare Facebook a decis să introducă la nivel global o nouă versiune a butonului Like, care include caracteristica Reactions. Aceasta pune la dispoziţia utilizatorilor mai multe acţiuni, precum: dragoste, râs, încântare, tristeţe sau mânie, scrie Go4it, citat de mediafax.ro.
Noua caracteristică va fi disponibilă treptat pentru toţi utilizatorii în versiunea web a Facebook şi în aplicaţiile pentru Android şi iOS.
De exemplu, când un utilizator vede ceva hazliu pe Facebook, poate da clic şi ţine apăsat pe butonul Like şi apoi selecta un emoticon care exprimă râsul. Această caracteristică va fi disponibilă şi pe paginile Facebook.
Compania a anunţat că a lucrat timp de un an pentru a ajunge la forma actuală a Reactions. Sammi Krug, product manager la Facebook, a spus că în proces s-a ţinut cont de mai multe sondaje făcute printre utilizatori, pentru a vedea ce tipuri de reacţii folosesc oamenii cel mai mult, conform Go4it.
Schimbarea butonului de Like, una dintre caracteristicile reprezentantive ale Facebook, a fost anunţată anul trecut de Mark Zuckerberg, directorul executiv al companiei.
Mulţi oameni au crezut atunci că li se va permite oamenilor să dea cumva „Dislike” pe Facebook. Un astfel de buton nu va fi introdus, probabil, niciodată pe reţeaua de socializare online.
În ceea ce priveşte introducerea unui buton de Dislike, inginerul Bob Baldwin de la Facebook a explicat că „Acţiunile de pe Facebook sunt axate pe intercţiunile sociale pozitive. Like-ul este cea mai facilă cale de exprimare a unui sentiment pozitiv. Nu cred că adăugarea unui mod facil de exprimare a unui sentiment negativ ar fi valoroasă pentru reţeaua de socializare”
„Unele persoane poate ar folosi acest buton doar pentru a glumi. Dar nu poate fi utilizat… fără o oarecare asprime. Este important, din punctul de vedere al unei companii, să nu încurajeze emoţiile negative”, a explicat şi dr. Pamela Rutledge, de la Media Psychology Research Center. Sursa: mediafax.ro

Primește titlurile instant

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru pentru a putea colecta si folosi date ce ne ajuta sa personalizam continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site. Impartasim informatiile privind modul in care utilizatorii folosesc site-ul cu partenerii nostri care utilizeaza de asemenea tehnologii online, precum cookies, pentru a colecta si folosi date personale pentru a personalize continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site si pe intreg internetul. Poti oricand sa te razgandesti si sa iti revizuiesti alegerea. Accept Detalii

Loading...