Poliția Locală Sibiu are număr scurt de telefon pentru primirea sesizărilor. În ce situații poți să îl apelezi!

0 2.049

politia localaDin data de 14 aprilie Primăria Sibiu pune la dispoziția sibienilor un număr scurt de telefon – 0369/911, apelabil din toate rețelele de telefonie – pentru a sesiza Poliției Locale Sibiu problemele de tip non-urgență pe care le identifică în oraș și a căror soluționare intră în competența Primăriei Sibiu și a serviciilor publice din subordinea Consiliului Local Sibiu.

MOTIVUL instituirii acestui număr de telefon este dorința de a eficientiza comunicarea Primăriei Sibiu cu cetățenii. Prin acest sistem sesizările sibienilor vor ajunge mai repede la serviciile care trebuie să le soluționeze.
“În cadrul întâlnirilor pe care le-am avut în cartiere pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Municipiului Sibiu, cetățenii au semnalat necesitatea îmbunătățirii comunicării cu Primăria Sibiu. Punem la dispoziție acest număr scurt – 0369/911 – pentru a le oferi o cale foarte simplă de a ne sesiza diversele probleme administrative ale orașului a căror soluționare depinde de Primăria Sibiu și de serviciile publice subordonate Consiliului Local Sibiu”, spune Astrid Fodor, primarul interimar al Sibiului.

TIPURILE DE PROBLEME CE POT FI SEMNALATE LA ACEST NUMĂR DE TELEFON
Iată câteva exemple de probleme ce pot fi semnalate la numărul de telefon 0369/911:
•    parcarea neregulamentară a autovehiculelor
•    blocarea căilor de acces
•    staționarea/oprirea neregulamentară a autovehiculelor
•    deranjarea ordinii și liniștii publice și încălcarea normelor de conviețuire socială
•    sesizări cu privire la persoane care aruncă deșeuri pe domeniul public, în alte locuri decât cele special amenajate
•    acte de cerșetorie sau vagabondaj
•    incendierea containerelor de gunoi sau a gunoiului pe domeniul public
•    semne de circulație și marcaje deteriorate
•    defecțiuni în funcționarea semaforizării
•    sesizări privind construcții fără autorizație sau nerespectarea autorizației de construire
•    desfășurarea de activități comerciale fără autorizație
•    fumatul în locuri publice închise
•    probleme pe domeniul public cauzate de ninsori, polei, vânt puternic sau ploi torențiale
•    prezența pe domeniul public a animalelor agresive deținute de proprietari, fără luarea măsurilor de siguranță
•    probleme legate de creșterea animalelor mari în oraș și de asigurarea ecarisării pe domeniul public
•    defecțiuni ale iluminatului public stradal
•    existența unor gropi/defecte în carosabil sau trotuare
•    probleme legate de șantierele deschise pentru modernizarea străzilor

CUM FUNCȚIONEAZĂ SISTEMUL?
Apelul va ajunge într-un dispecerat gestionat de Poliția Locală Sibiu. Problema semnalată va fi înregistrată, iar operatorul o va redirecționa departamentului care are responsabilitatea de a rezolva sau răspunde la respectiva sesizare. Cetățeanului îi va fi comunicat numărul de înregistrare a sesizării.
Dispeceratul va funcționa 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână. Operatorii vor fi instruiți pentru a ști exact cărui departament să redirecționeze sesizarea, în funcție de natura problemei.
Sesizările formulate de cetățeni vor rămâne înregistrate într-o bază de date pe care instituția o va utiliza pentru a-și îmbunătăți activitatea.

Primește notificări pe mobil la fiecare știre

Lasă un răspuns

Adresa ta nu va fi publicată

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Primește știrile zilei seara pe email
Abonează-te și îți trimitem în fiecare seara un email cu știrile zilei de pe Ora de Sibiu
Renunți oricând. Nu vom folosi adresa ta in scopuri de marketing pentru terți fără acordul tău.