Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Sibiu s-a mutat într-o locație nouă ce va funcționa din 25 iulie

1.868 citiri
xcape room sibiu

logo_eon1

Noul Centru de Relaţii Clienţi din Sibiu, situat pe str. Mihail Kogălniceanu, nr.2, este deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.

Locaţia este uşor accesibilă, iar interacţiunea cu clienţii este facilitată prin intermediul unui număr de 8 de ghişee unde, cu ajutorul agenţilor specializaţi, pot fi soluţionate cele mai diverse operaţiuni. Nu în ultimul rând, în sala de aşteptare, modern amenajată şi spaţioasă, compania pune la dispoziţia clienţilor o serie de informaţii de interes prin intermediul monitorului amplasat în acest spaţiu.

În cadrul centrului, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii despre conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile.

În judeţul Sibiu, clienţii E.ON mai sunt deserviţi prin intermediul Centrului de Relaţii Clienţi din Mediaş.

Ca alternativă la acestea, consumatorii pot să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare:

• Centrul Servicii Clienţi – telefonic, de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00, la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900, apelabile gratuit, din orice reţea de telefonie sau 0265 200 366, apelabil la tarif normal, din toate reţelele de telefonie;
• prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
• pe fax, la numărul: 0265 200 367;
• prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.
• E.ON Myline – prin crearea unui cont de client

Serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro permit accesul la factura electronică, transmiterea indexului autocitit al contoarelor de gaze naturale (în cazul în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale, precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.

În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului de canale de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment, plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor oferite de partenerii noştri: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Bank, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint, Rompay Solutions, un-doi Centru de plăți, Westaco, ZebraPay și M-Pesa.

Citește și Mai multe de acelasi autor

Comentarii

Loading...