Ora de Sibiu
Știri in direct

Electrica – prima campanie de brand: de 120 de ani punem în lumină poveştile românilor

235

electrica_fetita_4x3Electrica lansează campania de imagine „Povestea luminii”, o campanie prin care pune în lumină poveştile nespuse ale românilor. Sunt poveşti nevăzute, personale, care vorbesc despre cine suntem şi ce ne face cu adevărat fericiţi. Despre cum energia electrică schimbă viaţa de zi cu zi, creează bucurii, experienţe, amintiri.
De 120 de ani, Electrica luminează şcolile, sălile de teatru, bibliotecile, casele sau parcurile românilor. Ne bucurăm zilnic de ceea ce energia electrică ne ajută să facem – studiu, muncă, pasiuni. În fiecare astfel de spațiu, lumina este martorul unor poveşti unice, pe care le veghează. Două dintre aceste povești vor fi prezentate în două spoturi TV emoţionante, care vor fi difuzate începând cu 15 septembrie. Primul spot spune povestea copilăriei, a pasiunii, a cât de puţin trebuie să oferim pentru a face o bucurie mare altora. Al doilea spot vorbeşte despre viaţa de zi cu zi, despre familie şi despre lucrurile mici care, la finalul zilei, ne fac fericiţi.
“Acum mai bine de 120 de ani era iluminat electric primul oraş din România, azi energia electrică este o parte firească din viaţa noastră de zi cu zi. În aceşti ani, Electrica a fost martoră la poveștile din casele a milioane de români. Campania „Povestea luminii” vorbeşte tocmai despre asta, despre emoţii, realizări, surprize. În contextul în care societatea modernă a asimilat şi a integrat atât de mult inovaţia în modul de viaţă cotidian, este uşor să uităm ce susţine progresul şi oportunităţile. De aceea, campania Electrica îşi propune să redescopere rolul energiei şi să vorbească despre ea ca fiind realul catalizator al vieţii de zi cu zi”, a declarat Marius Chican, Head of Marketing, PR & CSR Electrica.electrica_balerina_4x3 electrica_fotbal_4x3 electrica_medic_4x3 electrica_tehnic_4x3
Poveştile luminii sunt relevante şi inspiraţionale pentru fiecare dintre noi, de aceea campania va fi puternic susţinută în media printr-un mix complex de canale, gândit să ducă mesajul brandului către cât mai mulţi clienţi ai companiei. Va fi folosită o plajă largă de staţii TV, urmărind să surprindă tipologii diverse de clienţi, cu obiceiuri de consum variate, mergând de la cele mai puternice staţii generaliste, până la posturile de ştiri, filme sau canalele de hobby.
Pentru publicul activ, conectat la informaţia online, pentru publicul specialist sau cel de business va exista o componentă digitală solidă, completată de reprezentarea în cele mai puternice cotidiene naţionale. Presa locală, reţelele de socializare şi panotajul stradal vor fi de asemenea activate în campanie.
Întregul efort de comunicare va vorbi publicului despre valorile companiei, impactul pe care îl are în viaţa fiecaruia dintre noi, precum şi despre contribuţia ca brand românesc de top la dezvoltarea economiei locale.
La dezvoltarea campaniei au contribuit McCann WorldGroup Romania şi United Media Services, împreună cu Family Film şi regizorul Răzvan Mărculescu.

Primește titlurile instant

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru pentru a putea colecta si folosi date ce ne ajuta sa personalizam continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site. Impartasim informatiile privind modul in care utilizatorii folosesc site-ul cu partenerii nostri care utilizeaza de asemenea tehnologii online, precum cookies, pentru a colecta si folosi date personale pentru a personalize continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site si pe intreg internetul. Poti oricand sa te razgandesti si sa iti revizuiesti alegerea. Accept Detalii

Loading...