UPDATE – Sibianul care este internat în stare critică într-un spital în Germania. Familia a fost identificată

2.637

maxim-germaniaMai mulți cititori Ora de Sibiu ne-au transmis un mesaj prin care se caută familia unui bărbat din Sibiu care se află acum internat în stare critică într-un spital din Germania.

UPDATE – Familia a fost identificată
După publicarea articolului pe Ora de Sibiu, câțiva dintre cititori l-au recunoscut pe bărbat și au luat legătura cu familia acestuia.

ȘTIREA INIȚIALĂ
Bărbatul se numește Ovidiu Maxim. Acesta locuiește în Sindelfingen (Germania) și este din Sibiu. ”Acum el se află în stare gravă la spital în Sindelfingen. Vă rog cine cunoaste vreun membru al familiei să sune la numărul 015145485941. Dacă cineva are cunoștințe în zona Sibiu va rog distribuiți”, se arată în mesajul distribuit deja de sute de persoane pe Facebook. Pentru că familia este de negăsit, cititorii Ora de Sibiu ne-au rugat să facem public acest mesaj. foto: Facebook

Primește titlurile instant

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru pentru a putea colecta si folosi date ce ne ajuta sa personalizam continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site. Impartasim informatiile privind modul in care utilizatorii folosesc site-ul cu partenerii nostri care utilizeaza de asemenea tehnologii online, precum cookies, pentru a colecta si folosi date personale pentru a personalize continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site si pe intreg internetul. Poti oricand sa te razgandesti si sa iti revizuiesti alegerea. Accept Detalii

Loading...