Referendumul familiei a picat. Sibiul 14,9% prezența la vot. Mobilizarea credincioșilor nu a funcționat

0 1.422

Biroul Electoral Central a anunțat prezența la vot la închiderea urnelor, după două zile de scrutin, în cadrul referendumului pentru familie, aceasta fiind de 20,41%. La Sibiu au votat 14,9 la sută dintre sibienii cu drept de vot. Drept urmare,referendumul nu a atins pragul pentru validare, conform legii, de 30% dintre cei aflați pe listele electorale permanente.

Potrivit datelor Biroului Electoral Central, din 18.278.496 alegători înscriși pe listele permanente, s-au prezentat la referendumul din acest weekend 3.731.704, reprezentând 20,41%. Județe cu prezență mare: Suceava (30,6%), Dâmbovița (28.9%), Bihor (28,9%), Olt (27,1%), Bistrița Năsăud (26,9%), Botoșani (26,8%), Neamț (26,6%). În Suceava, județul cu cea mai mare prezență, la o secție au votat 62% dintre persoanele înscrise pe listele permanente, în timp ce alte 27 de secții au înregistrat o prezență de peste 50%.

Județe cu prezență scăzută: Covasna (8,5%), Harghita (11,1%), Tulcea (14%), Constanța (14,4%), Satu Mare (14,4%), Sibiu (14,9%), Mureș (15,7%). În Covasna, 16 secții de votare nu au atins, la închiderea secțiilor de votare, pragul de 3%.

VIDEO – Mitropolitul Ardealului, cu noaptea în cap la Referendum. A transmis un mesaj la ieșire

VIDEO – FOTO Iohannis a votat la Referendum – Imagini de la secție

În Capitală, la închiderea urnelor, prezența la vot a fost de 15,7%. În București, la închiderea votului, 20 de secții nu au atins 2% prezență. În Diaspora au votat, în aceste două zile de referendum, 121.118 persoane, cea mai mare prezență fiind la o secție din Londra, 5.557 votanți.

Primește notificări pe mobil la fiecare știre

Lasă un răspuns

Adresa ta nu va fi publicată

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Primește știrile zilei seara pe email
Abonează-te și îți trimitem în fiecare seara un email cu știrile zilei de pe Ora de Sibiu
Renunți oricând. Nu vom folosi adresa ta in scopuri de marketing pentru terți fără acordul tău.