fbpx
Ora de Sibiu
Știri in direct

Facebook anunță mari modificări pentru utilizatori

646

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, anunţă intenţia de a se concentra asupra garantării confidenţialităţii pe internet pentru utilizatorii platformei sale, după un an în care problemele legate de intimitate şi securitate a datelor i-au dat bătăi de cap, arată un text publicat de şeful companiei, potrivit Mediafax.

Zuckerberg spune că se aşteaptă ca, în numai câţiva ani, Messenger şi WhatsApp să ajungă principalele moduri de comunicare pentru utilizatorii Facebook. În acelaşi timp, fondatorul reţelei de socializare online a subliniat faptul că viitorul Facebook va fi orientat mai mult spre asigurarea confidenţialităţii, arătând că platformele care vor proteja intimitatea comunicării vor deveni „chiar mai importante decât cele deschise de astăzi”.
Nota dată publicităţii de Zuckerberg vine în contextul în care Facebook dezvoltă un serviciu integrat care va permite utilizatorilor Messenger, Instagram şi WhatsApp să comunice între ei: „Astăzi, dacă vrei să trimiţi un mesaj cuiva de pe Facebook, ai Messenger, pe Instagram, ai Direct, iar pe WhatsApp foloseşti aplicaţia. Vrem să le oferim oamenilor o alegere, pentru a-şi putea contacta prietenii din aceste reţele de pe orice aplicaţie pe care o preferă”.
„Cred că viitorul comunicării se va îndrepta spre servicii confidenţiale, criptate, de care oamenii pot să fie siguri că vor păstra în sfera privată ceea ce îşi spun, iar mesajele şi conţinutul nu vor rămâne disponibile pentru totdeauna”, a afirmat Zuckerberg.
Acesta a oferit detalii despre stadiul în care este proiectul său, arătând că are de gând să se consulte cu experţi din afara companiei pentru a depăşi problemele legate de securitatea datelor apărute în ultimul an. Noul serviciu ar avea ca prioritate siguranţa şi criptarea mesajelor private.
„Îmi dau seama că mulţi nu cred că Facebook poate sau ar vrea să stabilească acest gen de platformă concentrată asupra confidenţialităţii, pentru că, la drept vorbind, nu prea suntem consideraţi în acest moment o companie cunoscută pentru implementarea unor servicii care să protejeze intimitatea şi ne-am concentrat mai mult asupra instrumentelor de a deschide comunicarea. Dar am arătat de multe ori că putem să evoluăm şi să implementăm serviciile pe care oamenii şi le doresc, fie că este vorba despre mesaje private sau despre postările vizibile doar pentru 24 de ore (stories)”, a notat Zuckerberg.
Şeful Facebook a spus că, pe parcursul anului următor, încă mai sunt multe amănunte şi înţelegeri de pus la punct pentru a implementa noile principii ale companiei sale şi că demersurile pe care le are în vedere sunt încă în stadii iniţiale. Compania se angajează să consulte experţi, parteneri din industrie şi guverne din toată lumea pentru a găsi soluţiile cele mai bune.
Noile măsuri includ şi investigarea modurilor în care sunt făcute plăţi sau cum sunt derulate campaniile publicitare prin intermediul platformei de socializare, intenţia declarată fiind aceea de a proteja utilizatorii.

Primește titlurile instant

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru pentru a putea colecta si folosi date ce ne ajuta sa personalizam continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site. Impartasim informatiile privind modul in care utilizatorii folosesc site-ul cu partenerii nostri care utilizeaza de asemenea tehnologii online, precum cookies, pentru a colecta si folosi date personale pentru a personalize continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site si pe intreg internetul. Poti oricand sa te razgandesti si sa iti revizuiesti alegerea. Accept Detalii

Loading...