fbpx
Ora de Sibiu
Știri in direct

Brocoli și avocado – recomandări pentru o alimentație sănătoasă

673

⇓ Ascultă știrea ⇓

Beneficiul fructelor și legumelor pentru sănătate este completat de bogăția gustului și gradul de sațietate pe care îl oferă gurmanzilor. Vestea bună este că există o multitudine de variante pentru a găti legume precum brocoli iar fructele pot fi consumate în stare naturală sau preparate, precum avocado.

Cum se obține o supă cremă de brocoli de succes 

Prepararea unei astfel de rețete de succes poate dura câteva minute, însă produsul final va fi unul deosebit de gustos. Cînd nu există timp pentru a găti ceva mai complicat, o astfel de rețetă este cheia reușitei, indiferent că este vorba de o supă cremă de brocoli, una de roșii sau una de linte.

Pentru a obține o astfel de supă, un prim pas ar fi alegerea unor legume proaspete, urmate apoi de fierberea, pasarea și amestecarea lor cu diferite ingrediente, ceea ce le va asigura o textură cremoasă specifică. Câteva secrete pentru ca gustul să iasă perfect ar fi păstrarea apei în care au fiert legumele, pentru pregătirea supei creme, apoi adăugarea în blender, pe lângă celelalte ingrediente, a uneia sau a două lapte de cocos iar în final, pentru o savoare deosebită, se adaugă ierburi aromatice, crutoane și semințe.

Avocado, un aliment extrem de nutritiv 

Avocado este un arbore originar din Mexic, cunoscut și sub numele de Persea americana. Fructul acestuia este comestibil și seamănă la formă cu o pară, având însă câteva caracteristici proprii. Astfel, coaja sa este de un verde închis, sâmburele este lemnos iar consistența este untoasă. Avocado există în variante multiple, el se cultivă atât în America Centrală și de Sud dar și în India și Indonezia.

Despre avocado și despre beneficiile consumului acestui fruct știau mai multe și vechii azteci, care îl numeau aoacatl. Oamenii de știință redescoperă astăzi beneficiile pentru sănătate ale acestui fruct. Acesta conține proteine, grăsimi monosaturate, magneziu, calciu, potasiu, fier, fosfor și vitaminele A, B1, B2, B3, B6, C, E, K. Avocado se recomandă a fi consumat în stare naturală, nepreparat termic și în salate, sandviciuri, shake-uri, feliat pe grătar, în supe de pui, supe creme de cartofi, supe de paste și orez. În același timp se poate folosi și la obținerea produselor cosmetice și a săpunurilor naturale, precum și a uleiului pentru gătit.

 

Primește titlurile instant

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru pentru a putea colecta si folosi date ce ne ajuta sa personalizam continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site. Impartasim informatiile privind modul in care utilizatorii folosesc site-ul cu partenerii nostri care utilizeaza de asemenea tehnologii online, precum cookies, pentru a colecta si folosi date personale pentru a personalize continutul si reclamele afisate, pentru a oferi utilizatorilor functionalitati integrate cu platformele social media si pentru a analiza traficul pe site si pe intreg internetul. Poti oricand sa te razgandesti si sa iti revizuiesti alegerea. Accept Detalii

Loading...