Primăria Sibiu angajează inspector de specialitate la Serviciul Cadastru

599

În perioada 7 iunie – 5 iulie, Primăria Sibiu organizează un concurs pentru ocuparea unui post de inspector de specialitate gradul 2, pe perioadă nedeterminată, la Serviciul Cadastru.

Persoanele interesate trebuie să îndeplinească următoarele condiții de participare:

– să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor inginerești

– să aibă vechime în specialitatea studiilor minim 2 ani

– să dețină cunoștințe de operare calculator, nivel mediu.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în perioada 7 – 18 iunie 2021, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică nr. 25, cam. 109 – Serviciul Resurse Umane.

Perioada de desfășurare a concursului:

– Proba eliminatorie pe computer și proba scrisă a concursului se vor desfășura în data de 30 iunie, de la ora 08.30, iar de la ora 12.00 va avea loc proba scrisă, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică nr. 25.

– Interviul va avea loc în data de 5 iulie, începând cu ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu.

Informații suplimentare privind dosarul de concurs și bibliografia se pot obține la numărul de telefon 0269/208 800, interior 503 sau pe site-ul instituției- www.sibiu.ro , secțiunea Angajări.

 

Primește notificări pe mobil la fiecare știre

Spune ce crezi