Netflix introduce jocuri în oferte pentru a atrage mai mulți clienți

176

Netflix a confirmat faptul că va include jocuri video ca parte a pachetelor de abonament, fără costuri suplimentare, anunță BBC.

Într-o scrisoare adresată investitorilor, compania a spus că se află în primele etape ale acestei extinderi, iar mai întâi platforma va oferi jocuri pentru mobil.

Acțiunile Netflix au scăzut după ce compania a ratat ținta de abonamente. Compania din California a declarat că se așteaptă să înregistreze 3,5 milioane de clienți noi în cele trei luni până la sfârșitul lunii septembrie – mai puțin 5,86 milioane, estimați de analiști.

Netflix are peste 200 de milioane de abonaţi

Netflix numără peste 209 milioane de abonați, după creșterea numărului de înscrieri din timpul restricțiilor legate de coronavirus. Dar pandemia s-a dovedit a fi o sabie cu două tăișuri pentru Netflix, deoarece a perturbat producția unor titluri mari.

În ciuda încetinirii, în perioada aprilie – iunie veniturile companiei au totalizat 7,3 miliarde de dolari – cu aproximativ 19% mai mult decât cu un an înainte.

Profiturile au ajuns la 1,35 miliarde de dolari, în scădere față de 1,7 miliarde de dolari în trimestrul anterior, compania invocând investiții suplimentare în îmbunătățirea aplicațiilor sale și a conținutului non-englez.

Primește notificări pe mobil la fiecare știre

Spune ce crezi