instagram.jfif

Rețeaua de socializare Instagram, deținută de compania Meta, fosta Facebook, testează posibilitatea ca utilizatorii să cumpere un abonament pentru a urmări influenceri și bloggeri, scrie portalul TechCrunch.

TechCrunch notează că, la începutul acestui an, rețeaua de socializare declara că va evalua ideea de abonamente pentru bloggeri, după care Instagram a început să dezvolte funcția care permite ca poveștile bloggerilor să fie vizualizate doar de către urmăritorii acestora.

Potrivit portalului, ideea abonamentelor este de a plăti sistematic o sumă infimă pentru a avea acces la conținut exclusiv de la influencerii favoriți.

„Pare că firma este pregătită să lanseze abonamente pentru bloggeri, pentru o testare mai amplă. Potrivit serviciilor independente de urmărire a aplicațiilor, Instagram a adăugat recent opțiunea Instagram Subscriptions în aplicația sa din SUA, în secțiunea de achiziții în aplicație”, relatează portalul.

Platforma de analiză a pieței de aplicații Sensor Tower raportează că funcția Instagram Subscriptions a apărut în achizițiile aplicației în versiunea americană încă de la 1 noiembrie, la prețul de 4,99 dolari, apoi pe 3 noiembrie a fost adăugat un pachet de 0,99 dolari.

De obicei, Instagram testează noile caracteristici cu un grup mai mic de persoane înainte de a le face publice.

Join the Conversation

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  1. ‘Recu in ei „influencari” si in cine ii incurajeaza sa se creada importanti (adica insusi „Reteaua”). Societatea are standarde jegoase in plin secol XXI