Cum să profiți de cele mai bune trucuri din lumea pariurilor sportive

323

Sporturile se bucură de o popularitate ridicată la nivel mondial, iar acest lucru a devenit din ce în ce mai accentuat și mai evident în ultimii ani grație pătrunderii tehnologiei. Azi oricine poate urmări un meci de fotbal sau o partidă de tenis în timp ce își așteaptă rândul la frizer sau în timpul unei călătorii cu trenul.  

 

Cu atât mai mult, împătimiții pariurilor sportive din România si de pretutindeni au la dispoziție o mulțime de unelte sub forma aplicațiilor sau site-urilor web care faciliteaza modalitatea de a miza pe sporturile, echipele, jucătorii sau evenimentele pe care le consideră avantajoase sau care pur și simplu se află în topul preferințelor personale. 

 

Totuși, dacă vrei sa treci la nivelul următor de parior sportiv și să atingi un grad înalt de profesionalism în domeniu, fapt ce s-ar putea traduce și în creșterea numărului de evenimente estimate corect și a sumelor de bani câștigate, trebuie să începi să te informezi și să adopți unele tehnici, trucuri sau strategii care sunt folosite chiar de cei mai experimentați gambleri din domeniu. 

Iată cum acționează și ce trucuri folosesc pariorii cu experiență pentru a-și mări șansele de câștig la pariurile sportive

  • Urmărește prognozele meteo profesionale

 

Te-ai putea întreba ce legătura are meteorologia cu meciul de fotbal sau de tenis pe care il urmărești. Însă e bine să știi că de-a lungul istoriei, un serviciu meteorologic bine pus la punct a sporit șansele de atingere a scopului unei acțiuni. Așa de exemplu, în cazul Debarcării din Normandia din iunie 1944, rolul crucial a fost cel jucat de serviciul meteo al Aliaților care a putut prezice cu exactitate vremea din ziua de 6 iunie a acelui an când istoria a cunoscut un punct de cotitură. 

 

La fel și în cazul banal al unui meci de fotbal, de exemplu, sau de rugby, în care te pregătești să pariezi pe golaveraj este bine să cunoști dacă nu cumva se anunță ploaie, frig sau fenomene meteo care ar putea îngreuna ofensiva sau defensiva chipei pe care ai pariat.

  • Folosește avansurile tehnologiei din prezent

 

Tehnologia nu înseamnă numai cel mai avansat smartphone pe care îl ai în buzunar. De cele mai multe ori, noua tehnologie înseamna acumularea și studierea datelor și extragerea de noi informații din suma acestora. La fel și în cazul pariurilor sportive, poți apela la softuri care dețin baze de date imense despre trecutul întâlnirilor sportive dintre echipe, date referitoare la punctele câștigate, meciurile jucate, strategiile adoptate de aceștia, etc. 

 

Dacă observi aceste date și dacă reușești să extragi informațiile utile vei avea o imagine mai clară asupra potențialului de realizarea a evenimentului pe care pariezi. Totuși, trebuie să reții că aceasta nu este o unealtă infailibilă și ar trebui să te bazezi întotdeauna pe responsabilitate atunci când vrei sa joci la pariuri sportive. 

  • Adoptă o strategie conservatoare

 

De cele mai mult ori nu este indicat să pariezi sume mari de bani pe unul sau câteva pariuri. O strategie înțeleaptă este să aloci doar 1% sau maximum 2% din întreaga suma de care dispui pentru pariuri sportive. Astfel vei scădea în mod considerabil  riscul de a pierde repede toți banii odată și nici nu vei fi foarte stresat dacă estimările tale nu au dat rezultatele dorite. 

 

Așadar, prin adoptarea și experimentarea câtorva idei și strategii testate de cei mai experimentați în domeniu și cu acumularea unor cunoștințe cât mai vaste despre sportul și sportivii preferați poți atinge un nivel adecvat de profesionalism în pariurile sportive și chiar obține un nivel satisfăcător de venituri. 

Primește notificări pe mobil la fiecare știre

Alte subiecte de interes
Lasă un răspuns

Adresa ta nu va fi publicată

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Primește știrile zilei seara pe email
Abonează-te și îți trimitem în fiecare seara un email cu știrile zilei de pe Ora de Sibiu
Renunți oricând. Nu vom folosi adresa ta in scopuri de marketing pentru terți fără acordul tău.