lactate

Reclamă controversată la lactate în Coreea de Sud. Femei care se transformă în vaci și filmări cu camera ascunsă În urma scandalului care a stârnit dezbateri despre sexism și filmări ilegale, firma de lactate și-a cerut scuze, informează Agerpres.

După ce s-a confruntat cu o reacţie negativă din partea publicului, compania a eliminat reclama de pe YouTube, însă de atunci a devenit virală după ce a fost reîncărcată de utilizatorii de internet, scrie Digi24.

Reclama realizată de Seoul Milk arată un bărbat care filmează în secret un grup de femei aflate pe o pajişte, care ulterior se transformă în vaci. Unii au asemănat, totodată, comportamentul bărbatului cu „molka”, practica ilegală de a filma în secret oamenii.

„Ne cerem scuze sincer tuturor celor care s-au simţit inconfortabil cu reclama la lapte lansată pe 29 luna trecută”, a declarat compania-mamă a Seoul Milk, Seoul Dairy Cooperative, într-un mesaj de scuze postat online.

Nu este prima reclamă controversată a firmei de lactate – în 2003, a provocat un scandal cu modele nud și băi de iaurt

Reclama începe cu un bărbat cu o cameră care rătăceşte printr-un peisaj rural şi care, ascuns în tufişuri, filmează un grup de femei care beau dintr-un pârâu şi fac yoga. „Am reuşit într-un final să le prindem pe cameră într-un loc de o curăţenie impecabilă”, se aude o voce masculină.

Când bărbatul calcă din greşeală pe o crenguţă care trosneşte, femeile se transformă brusc în vaci. Reclama se încheie cu cuvintele „Apă curată, hrană organică, 100% pur Seoul Milk. Lapte organic dintr-o fermă ecologică în natura plăcută din Cheongyang”.

Reclama a stârnit o dezbatere la nivel naţional asupra sexismului şi problemelor legate de gen, însă criticile nu s-au limitat la femeile care se transformă în vaci. Unii şi-au exprimat, de asemenea, îngrijorări cu privire la bărbatul care filmează clandestin grupul de femei, în contextul în care infracţiunile cu camerele ascunse au luat amploare în Coreea de Sud în ultimii ani.

Nu este prima dată însă când Seoul Milk provoacă controverse. În 2003, compania a organizat un eveniment în care modele nud s-au stropit cu iaurt. Şeful departamentului de marketing de la Seoul Milk şi modelele care au participat la eveniment au primit amendă pentru obscenitate.

Comentariul meu

Lasă un răspuns