salamul de sibiu este promovat în toată europa - este un produs cu o ”etichetare„ specială”
FOTO arhivă

Salamul de Sibiu este un produs cunoscut și apreciat de români. Dar, acum este promovat la nivel european, de către producători. Salamul de Sibiu este primul produs românesc din carne recunoscut la nivelul Uniunii Europene ca aparținând familiei de produse IGP (Indicație Geografică Protejată).

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu a promovat cunoscutul produs din carne apreciat la nivel european, prin mai multe activități naționale și internaționale. După includerea produsului Salam de Sibiu în lista produselor cu Indicație Geografică Protejată (IGP), în 2016, asociația a promovat, timp de trei ani, salamul în cadrul campaniei ,,Enjoy it s from Europe!”, scrie Mediafax.

În total au fost cinci participări la târguri internaționale, o participare la un târg național, trei cine cu bloggerii în România, Italia și Spania. La toate acestea se adaugă stabilirea, în premieră, a Zilei Naționale a Salamului de Sibiu IGP în data de 1 noiembrie și derularea primei campanii de promovare și informare asupra unei scheme de calitate europene în România.

„Obiectivul prioritar al proiectului <<Enjoy it’s from Europe!>> a fost creșterea notorietății și a recunoașterii calității de excepție a produsului nostru IGP – Salamul de Sibiu. Am cucerit mai multe tipuri de public prin secretele de producție ale Salamului de Sibiu, în termeni de siguranță a alimentului, aspecte nutriționale, autenticitate, respect pentru mediu și sustenabilitate. Dar, cu sigurantă, gustul, raportarea la tradiție și importanța lui pentru România au fost cele care au cucerit iremediabil publicul. Politica de promovare a Uniunii Europene ne-a oferit posibilitate de a ne implica în activități de promovare cu un nivel ridicat de expunere, fiind un proiect unic pentru România”, a declarat Carmen Gavrilescu, Președintele Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu.


Campania de promovare a avut succes, anunță reprezentanții asociației.

„Campania a fost un succes atât offline, cât și online. Am ajuns la peste 10.000 de followeri pe pagina de Facebook, sute de degustări in-store, zeci de degustări în restaurante, webinarii cu bloggeri, concursuri online, spoturi TV și campanii de promovare digitală. Ne-au făcut plăcere interacțiunile cu publicul din Italia și Spania, unde am oferit broșuri, am publicat advertoriale dar și povești despre Salamul de Sibiu”, a precizat Carmen Gavrilescu.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică