modificări în organigrama aeroportului din sibiu - se desființează serviciul it și apar mai multe posturi
FOTO: arhivă

Consilierii județeni vor avea pe masă, în ședința extraordinară de joi, trei proiecte de hotărâre. Primul proiect se referă la rectificarea bugetului județului, date fiind cheltuielile suplimentare din ultimele luni, iar celelalte două proiecte fac referire la Aeroportul din Sibiu. 

În ședință se va aproba noua organigramă și noul regulament de funcționare ale Aeroportului din Sibiu. Dacă în prezent aici sunt, în total, 105 posturi, dintre care 17 de conducere și alte 88 funcții de execuție, în noua organigramă ar urma să fie suplimentate posturile până la 111, dintre care 15 de conducere și 96 de execuție. 

Printre modificările propuse de conducerea Aeroportului se numără desființarea Serviciului Automatizări, IT și Comunicații și postul de șef serviciu, redistribuirea posturilor de tehnician echipamente de calcul și rețele, care este vacant, și inginer automatist din cadrul Serviciului IT în cadrul Serviciului Mentenanță.


Vor interveni modificări și la Serviciul Financiar și la Biroul Contabilitate. Acestea vor fi reorganizate, astfel încât să existe doar un serviciu și anume Financiar-Contabilitate. În acest sens, șeful Serviciului Financiar va primi postul de conducere în noul serviciu organizat, iar postul de șef Birou Contabilitate va fi desființat. 

În cadrul Serviciului Securitate Aeroportuară și Probleme Speciale se vor înființa patru posturi de agent de securitate aeroportuară și un post de inspector de specialitate securitate aeroportuară. În același timp, în Compartimentul Relații Publice se mai înființează un post de funcționar informații clienți, iar în Compartimentul Investiții se înființează un post de inginer. 

Ultima oră

Comentariul meu

Publică