Șapte alimente care te vor ajuta în lupta cu răceala

939

Atunci când răcim, pofta de mâncare se reduce foarte mult, iar gâtul devine foarte umflat și inflamat.

Cu toate acestea, trebuie să îi furnizați corpului nutrienții necesari pentru a se pune pe picioare, prin consumul de alimente potrivite, care stimulează sistemul imunitar.

Iată 7 alimente pe care le poți mânca atunci când ești răcit.

1. SUPA DE PUI

Supa de pui vă ajută să obțineți lichidele de care aveți nevoie pe durata răcelii și este hrănitoare. Studiile sugerează că supa de pui fierbinte poate îmbunătăţi acţiunea substanţei care protejează celulele corpului de bacterii şi viruşi.

2. USTUROI

Usturoiul a fost folosit în medicina alternativă pentru o varietate de afecțiuni de-a lungul secolelor. Se pare că atunci când este consumat în timpul răcelii, usturoiul sporește imunitatea și reduce din severitatea simptomelor.

3. GHIMBIR

Ghimbirul vă poate ajuta să ameliorați durerile de stomac și greața. Unele studii sugerează că luptă împotriva inflamației. Îl puteți include în mâncăruri sau băuturi.

4. CEAI FERBINTE

Ceai verde, de tei, negru etc., există o gamă largă de ceaiuri care vă pot îmbunătăți starea atunci când sunteți răcit. Inspirați aburul fierbinte pentru a vă curățați nasul înfundat. Adăugați o lingură de miere și suc de lămâie pentru a vă calma durerea în gât.

5. IAURT

Iaurtul cu culturi vii nu numai că poate ajuta la calmarea durerii în gât, dar vă poate stimula și sistemul imunitar. Optați pentru iaurtul fară zahar.

6. FRUCTE CU VITAMINA C

Vitamina C este un nutrient care ajută stimularea sistemului uminitar, care este deosebit de important atunci când sunteți bolnav. În timp ce suplimentele vă pot ajuta, corpul dumneavoastră poate absorbi nutrienți precum vitamina C mai eficient din alimentele pe care le consumați.

Luați în considerare fructele bogate în vitamina C precum: căpșuni, roșii, citrice.

7. TERCI DE OVĂZ

Când sunteți bolnav, un castron fierbinte cu terci de ovăz poate fi o alegere alimentară ușor de consumat și hrănitoare.

Făina de ovăz, la fel ca alte cereale integrale, este, de asemenea, o sursă naturală de vitamina E., care stimulează imunitatea. De asemenea, conține antioxidanți polifenoli, precum și fibre beta-glucanice care întăresc imunitatea, scrie DigiLife.

 

Primește notificări pe mobil la fiecare știre

Alte subiecte de interes
Lasă un răspuns

Adresa ta nu va fi publicată

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Primește știrile zilei seara pe email
Abonează-te și îți trimitem în fiecare seara un email cu știrile zilei de pe Ora de Sibiu
Renunți oricând. Nu vom folosi adresa ta in scopuri de marketing pentru terți fără acordul tău.