meta lucrează la o nouă rețea socială - ar putea deveni un potenţial competitor al twitter
Sursă foto: Adevărul

Meta, compania care a creat Facebook şi Instagram, a anunţat  că lucrează la o nouă rețea socială. Aceasta pare a fi un potenţial viitor competitor al Twitter. 

“Ne gândim la o reţea socială descentralizată şi independentă, care să permită partajarea mesajelor scrise în timp real”, a afirmat grupul într-un comunicat transmis AFP, confirmând o informaţie dezvăluită de site-ul Platformer, relatează Adevărul.

Potrivit Platformer, noua aplicaţie Meta ar fi concepută pentru a fi interoperabilă cu alte reţele de acelaşi gen, precum Mastodon, care a câştigat popularitate după preluarea Twitter de către miliardarul Elon Musk în octombrie anul trecut.

Mastodon funcţionează prin servere descentralizate, fără autoritate centrală de management sau de decizie.Prin urmare, aceasta ar reprezenta o ruptură majoră de strategia folosită până acum de giganţii tehnologiei, care au preferat până acum să funcţioneze într-un mediu închis şi cu propriile reguli de utilizare.

Cum sprijină Meta dezvoltarea afacerilor mici în mediul online
Meta a lansat în România #MetaBusinessMakeovers, o serie de videoclipuri educaționale pe Facebook Watch în care întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) locale de succes și experți ai companiei colaborează pentru a demonstra oportunitățile de creștere aduse de platforma online.

Ideea din spatele #MetaBusinessMakeovers este de a sprijini dezvoltarea IMM-urilor din România, în ceea ce privește crearea de conținut și utilizarea corectă a instrumentelor și serviciilor Meta. Atunci când sunt folosite împreună, cele două componente aduc beneficii emoționale și concrete – oamenii se îndrăgostesc de mesaje, iar strategia de vânzări și numărul de potențiali clienți sunt îmbunătățite semnificativ.

Campania se înscrie în strategia Meta de a își extinde prezența în piața din România prin implicarea IMM-urilor locale și a experților Meta în calitate de formatori, cei din urmă având rolul de a oferi know-how-ul necesar astfel încât companiile să poată ajunge la noi clienți, să obțină cele mai bune rezultate de pe platformă și să își amplifice succesul.

Ultima oră

Comentariul meu